Q.R. kodu devri başlıyor!

Artık yavaş yavaş teknoloji hayatımıza girmeye başlıyor pc konusunda bayağı bir yol katettik.Artık sıra mobil dönemi.Bir çok işi telefonla yaparız.Hergün hayatımızı kolaylaştıracak onlarca telefonlar çıkıyor. En yenileri ise dokunmatik telefonlar.

Birçoğumuz telefondan nete giriyor ve saatlerce site arıyor.İşte bu sorun için yeni bir teknoloji devri başlıyor;”Q.R.”. Q.R. kodu sitelerin rss’i fakat telefonlar için. Takip ettiğiniz bir sitede yeni yazıları haberleri vb… bu kod sayesinde nete girerek hiç adres yazmadan görebilir ayrıca birçok bilgiye ulaşabilirsiniz.

Peki bu nasıl olacak?

Telefonunuza indirdiğiniz bir program bu işi yapıyor.Programı açtıktan sonra telefon ile bağlşantı kuruyor ve sonra Q.R. kodunun üzerine getirip okutuyoruz aynen market kasasındaki kasiyerin yaptığı gibi.

Peki bu program ne?

programı buradan indirin>>

Q.R. kodu devri başlıyor!” üzerine 2 düşünce

  1. Ömer

    Ben 10.sinif ogrencisiyim bu senenim sonunda bölüm seçeceğim fizik ve kimyama guvenmiyorum fizik 64 kimyam 63 biyolojim 95 matamatigim 78 sizce ne yapmaliyim meslek olarakda muhendislik istiyorum ama dedim iste fizik ve kimyama guvenmiyorum bi yol gosterin sozel derslerimden tarih 95 edebiyat 96 dil anlatim 94 ingilizce 75 boyle yani?

    Cevapla
    1. Yusuf yüksel Yazıyı Yazan

      Derslerin iyiymiş sevgili Ömer. Bence sen biraz korkuyorsun derslerden yoksa bana mı öyle geldi? Matematiği yapabiliyorsan onları da yaparsın bence. Mühendislik için yapmak zorundasın Ömer. Şimdiden başarılar dostum…

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

